Οφείλω κατ' αρχήν να διορθώσω τον εαυτό μου. Το αέριο μεταφέρεται απο το πίσω μέρος όπου βρίσκεται η φιάλη με υψηλή πίεση κοντά στις 6 ατμόσφαιρες μέχρι τον χώρο του κινητήρα όπου ο υποβιβαστής πίεσης (αποκαλείται και "πνεύμονας") το κατεβάζει αρχικά στην 1 ατμόσφαιρα και κάτι και έπειτα στο τελευταίο στάδιο, δηλαδή την μεταφορά του στον αναμείκτη αέρα-γκαζιού σε 0,6 ατμόσφαιρες (υποπίεση).MacPap έγραψε:Το αμάξι θα σβήσει σύμφωνοι. Παρόλα αυτά αφού σβήσει δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να διατηρηθεί η υποπίεση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος όταν ένα υλικό είναι πτητικό (δηλαδή μετατρέπεται σε αέριο) υπό αυτές τις συνθήκες?enias έγραψε:... η πίεση υποβιβάζεται σε κατω της 1 ατμοσφαιρας (υποπίεση) οπότε και το σωληνάκι να κοπεί αντι να βγεί αέριο, θα ρουφήξει αέρα, επομένως το αμάξι μάλλον θα σβήσει...
Αυτά όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία και μάλιστα με τροφοδοσία γκαζιού. Οταν ο κινητήρας είναι σβηστός ή το αμάξι κινείται με βενζίνη, μια ηλεκτροβαλβίδα διακόπτει την παροχή του γκαζιού. (σε κάποιο σημείο, πριν τον πνεύμονα).
Μια ακόμα ενδιαφέρουσα βαλβίδα άποψη ασφάλειας, είναι η βαλβίδα εκτόνωσης κοντά στη φιάλη η οποία αφήνει μια ποσότητα αερίου να διαρρεύσει έξω απο το όχημα σε περίπτωση που η πίεση στο εσωτερικό της φιάλης ξεπεράσει κάποια όρια, κυρίως λόγω υψηλής θερμοκρασίας που εξαερώνει το υγρό και το κάνει αέριο αυξάνοντας τον όγκο του. Η φιάλη το αντιλαμβάνεται γιατί έχει έναν αισθητήρα που φροντίζει ο όγκος του αερίου να μην ξεπεράσει το 80% του όγκου της φιάλης. Οταν το ξεπεράσει, ανοίγει η βαλβίδα εκτόνωσης.