Επειδή έχω κάτσει στην θέση του οδηγού, θα συμφωνήσω τον UltiMo. Οι καθρέφτες στην μεριά του συνοδηγού, ( τα περισσότερα βαριά οχήματα έχουν πλέον πάνω από έναν καθρέφτη) καλύπτουν ολόκληρη την πλευρά και μάλιστα μερικοί βάζουν και έναν καθρέφτη ο οποίος "κοιτάει" προς τα κάτω, δηλαδή βλέπουν τι γίνεται στον τροχό του συνοδηγού.
Σε ένα φορτηγό μάλιστα, ο τύπος είχε κάνει πατέντα και είχε βάλει καθρέφτη έξω και πάνω από το παρμπρίζ για να βλέπει μπροστά από τον προφυλακτήρα του.
Μία φωτό με τους καθρέφτες στην μεριά του συνοδηγού Εδώ.
Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 1264
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 17:36
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Σ’ όλους τους τόπους κι αν γυρνώ μόνον ετούτον αγαπώ !
Οδυσσέας Ελύτης
Οδυσσέας Ελύτης
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Το γεγονός όμως πως κάποιοι ευσυνείδητοι οδηγοί βάζουν όλους αυτούς τους καθρέπτες μήπως καταδεικνύει την αλήθεια του προβλήματος?
-
- Δημοσιεύσεις: 4673
- Εγγραφή: 27 Ιούλ 2010, 09:46
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
H αλήθεια του προβλήματος είναι οτι υπάρχουν πολλές νεκρές γωνίες, απλά το βίντεο υπερβάλει αρκετά
W̴͓͌̕ĥ̸̰͚ĕ̶̫n̸̘̳̏͝ ̶͚̯̓ļ̵̄i̴̲͎͆͘f̵͎͐͑è̶͖̺̒ ̴̨̛͉t̴̳͚͒h̴̻̀ŕ̷̜̮ö̷̥ẉ̵̇̀s̵̡̊̈́ ̵̳̗̍́ỷ̷̖̼̓o̶̰͚̽ṳ̷̭̃͠ ̸̦̓̐c̶̙̭̅ų̴͒r̵̜̭͝v̸̺͔̊̕ė̴͈͗ͅṡ̵̮̮̅,̷̜̞͂ ̵͍̗̍͛a̵͈͒̓ì̷͍̠m̸̮̘͗ ̸̲̹͒f̸̗̿̈ō̷̲̞r̸̜͌ ̸̭̔t̸̤̙̔͋h̵̜̒̾͜ė̴̢̝ ̷͚́a̸̪͋̒p̸̧̃͝ȩ̵̙͑̓x̴̡͚̄.̶̙̀̕
- MacPap
- Δημοσιεύσεις: 6671
- Εγγραφή: 08 Ιούλ 2010, 03:00
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Εγω δεν μπορώ να ξέρω α υπερβάλει πάντως είναι εντυπωσιακό.
-
- Δημοσιεύσεις: 1194
- Εγγραφή: 08 Απρ 2011, 23:52
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Την έχω πατήσει στο παρελθόν 2 φορές με την νεκρή γωνία, τη μία φορά ως οδηγός και την άλλη ως συνεπιβάτης / αναβάτης μοτοσικλέτας. Περιγράφω:
1. Είμαστε με ένα φίλο πάνω στη μηχανή του, μια Africa Twin, άρα αρκετά ογκώδη και εμφανή μοτοσικλέτα. Περνάμε μέσα από την κίνηση και κατευθυνόμαστε από Πέτρου Ράλλη προς κέντρο Αθήνας. Λίγο πριν συναντήσουμε το φανάρι της Ε.Ο. είναι μπροστά κάποιο φορτηγό κι εμείς από πίσω του, ακριβώς δίπλα στη δεξιά του γωνία. Θεωρητικά μας βλέπει από τον καθρέπτη, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι δεν μπορεί να υπολογίσει ποια είναι η απόσταση φορτηγού μηχανής. Ξεκινάει στροφή αριστερά για Ε.Ο. κι εμείς ξεκινάμε παράλληλη κίνηση για οδό Πειραιώς (αυτός αριστερή λωρίδα, εμείς ανάμεσα αριστερή και μεσαία). Λόγω όγκου, αδυναμίας να υπολογίσεις την απόσταση κοιτώντας μέσα από τον καθρέπτη, κλείνει λίγο περισσότερο τη στροφή και αρκεί ένα ελάχιστο σπρώξιμο της γωνίας του φορτηγού στη μηχανή (ευτυχώς για τον οδηγό τον πέτυχε στο προστατευτικό των χεριών που είχε η A.T. - ήταν επετειακό μοντέλο για το Παρίσι - Ντακάρ με σιδεριές, προστατευτικά παντού κτλ) και βρισκόμαστε να πέφτουμε πάνω σε ένα Punto χρώματος μπλε στην πίσω αριστερή κολώνα (ή αλλιώς C pillar). Η ζημιά ελάχιστη: χρώμα που βγήκε με αλοιφή στο αυτοκίνητο, τίποτε στη μηχανή και - εδώ είναι το σημαντικό - σε εμάς απολύτως τίποτε.
2. Κινούμαι προς Αντίρριο, νύχτα, με ταχύτητες εκτός ορίων και λογικής. Προσπερνάω ό,τι υπάρχει στο δρόμο λόγω γνώσης του δρόμου. Φτάνω Αντίρριο, έχει κίνηση, το Λ.Σ. έχει κλείσει ένα στενό (ήταν διπλής κατεύθυνσης) και μας βάζει εκεί μέσα για να μην μπαίνουμε απευθείας στην παραλία και εμποδίζουμε αυτούς που ανεβαίνουν προς Ιωάννινα. Κατά τη στροφή προς το στενό, ένας οδηγός πούλμαν παρά λίγο να με εμβολίσει, αφού ήμασταν δίπλα δίπλα και μου έκανε ένας Λιμενικός σήμα να στρίψω, κάτι που ο ίδιος δεν είδε. Αποφεύγω το ατύχημα με φρενάρισμα, μπαίνω στο στενό και φτάνοντας στο τέλος του, πιάνω το αριστερό του δρόμου, όπως και τα μπροστά μου ΙΧ (κατά ΚΟΚ παράνομο, αλλά εφόσον είχε κλείσει το Λ.Σ. το στενό με 2 άτομα στα άκρα του έπρεπε να είμαι αριστερά για να στρίψω αριστερά). Φτάνω πρώτος στη σειρά για τη στροφή και το πούλμαν έρχεται δίπλα μου. Εκεί απλά δε με βλέπει καθόλου. Μας κάνει σήμα ο Λιμενικός να ξεκινήσουμε και κάνω το μοιραίο λάθος: σταματάω στο στενό για να κοιτάξω δεξιά αν έρχεται κάποιο άλλο όχημα (ΠΟΤΕ δεν στηρίζομαι σε σήμα άλλου). Αυτά τα 1-2s αρκούσαν για να με φτάσει το πούλμαν που ξεκίνησε αργότερα και να πέσει πάνω μου, αφού δε με έβλεπε καθόλου (ήμουν ακριβώς κάτω από το παράθυρο του οδηγού). Η ζημιά γελοία (βάψιμο προφυλακτήρα, μία βάση, νέο φτερό + βάψιμο, φανάρι που είχε σπάσει μία βάση), αλλά αρκετή για να τσακωθούμε με τον βλάκα που ήθελε να αποφύγει τη δήλωση. Είχα και τον Λιμενικό να με βρίζει γιατί δεν έφυγα αμέσως και κοίταξα το δρόμο = προκάλεσα το ατύχημα = καθυστέρησα την κίνηση = φταίω, άρα πρέπει να με πει μ...α (ευτυχώς μετά ζήτησε συγγνώμη).
Ευχαριστώ.
1. Είμαστε με ένα φίλο πάνω στη μηχανή του, μια Africa Twin, άρα αρκετά ογκώδη και εμφανή μοτοσικλέτα. Περνάμε μέσα από την κίνηση και κατευθυνόμαστε από Πέτρου Ράλλη προς κέντρο Αθήνας. Λίγο πριν συναντήσουμε το φανάρι της Ε.Ο. είναι μπροστά κάποιο φορτηγό κι εμείς από πίσω του, ακριβώς δίπλα στη δεξιά του γωνία. Θεωρητικά μας βλέπει από τον καθρέπτη, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι δεν μπορεί να υπολογίσει ποια είναι η απόσταση φορτηγού μηχανής. Ξεκινάει στροφή αριστερά για Ε.Ο. κι εμείς ξεκινάμε παράλληλη κίνηση για οδό Πειραιώς (αυτός αριστερή λωρίδα, εμείς ανάμεσα αριστερή και μεσαία). Λόγω όγκου, αδυναμίας να υπολογίσεις την απόσταση κοιτώντας μέσα από τον καθρέπτη, κλείνει λίγο περισσότερο τη στροφή και αρκεί ένα ελάχιστο σπρώξιμο της γωνίας του φορτηγού στη μηχανή (ευτυχώς για τον οδηγό τον πέτυχε στο προστατευτικό των χεριών που είχε η A.T. - ήταν επετειακό μοντέλο για το Παρίσι - Ντακάρ με σιδεριές, προστατευτικά παντού κτλ) και βρισκόμαστε να πέφτουμε πάνω σε ένα Punto χρώματος μπλε στην πίσω αριστερή κολώνα (ή αλλιώς C pillar). Η ζημιά ελάχιστη: χρώμα που βγήκε με αλοιφή στο αυτοκίνητο, τίποτε στη μηχανή και - εδώ είναι το σημαντικό - σε εμάς απολύτως τίποτε.
2. Κινούμαι προς Αντίρριο, νύχτα, με ταχύτητες εκτός ορίων και λογικής. Προσπερνάω ό,τι υπάρχει στο δρόμο λόγω γνώσης του δρόμου. Φτάνω Αντίρριο, έχει κίνηση, το Λ.Σ. έχει κλείσει ένα στενό (ήταν διπλής κατεύθυνσης) και μας βάζει εκεί μέσα για να μην μπαίνουμε απευθείας στην παραλία και εμποδίζουμε αυτούς που ανεβαίνουν προς Ιωάννινα. Κατά τη στροφή προς το στενό, ένας οδηγός πούλμαν παρά λίγο να με εμβολίσει, αφού ήμασταν δίπλα δίπλα και μου έκανε ένας Λιμενικός σήμα να στρίψω, κάτι που ο ίδιος δεν είδε. Αποφεύγω το ατύχημα με φρενάρισμα, μπαίνω στο στενό και φτάνοντας στο τέλος του, πιάνω το αριστερό του δρόμου, όπως και τα μπροστά μου ΙΧ (κατά ΚΟΚ παράνομο, αλλά εφόσον είχε κλείσει το Λ.Σ. το στενό με 2 άτομα στα άκρα του έπρεπε να είμαι αριστερά για να στρίψω αριστερά). Φτάνω πρώτος στη σειρά για τη στροφή και το πούλμαν έρχεται δίπλα μου. Εκεί απλά δε με βλέπει καθόλου. Μας κάνει σήμα ο Λιμενικός να ξεκινήσουμε και κάνω το μοιραίο λάθος: σταματάω στο στενό για να κοιτάξω δεξιά αν έρχεται κάποιο άλλο όχημα (ΠΟΤΕ δεν στηρίζομαι σε σήμα άλλου). Αυτά τα 1-2s αρκούσαν για να με φτάσει το πούλμαν που ξεκίνησε αργότερα και να πέσει πάνω μου, αφού δε με έβλεπε καθόλου (ήμουν ακριβώς κάτω από το παράθυρο του οδηγού). Η ζημιά γελοία (βάψιμο προφυλακτήρα, μία βάση, νέο φτερό + βάψιμο, φανάρι που είχε σπάσει μία βάση), αλλά αρκετή για να τσακωθούμε με τον βλάκα που ήθελε να αποφύγει τη δήλωση. Είχα και τον Λιμενικό να με βρίζει γιατί δεν έφυγα αμέσως και κοίταξα το δρόμο = προκάλεσα το ατύχημα = καθυστέρησα την κίνηση = φταίω, άρα πρέπει να με πει μ...α (ευτυχώς μετά ζήτησε συγγνώμη).
Ευχαριστώ.
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4926
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Αὐτὸ δὲν τὸ κατάλαβα. Ὑποχρεοῦται ὀ ὀδηγὸς νὰ φύγει ἀμέσως; Τὸ ἀντίθετο τὸ καταλαβαίνω, νὰ μὴν φύγει ἀμέσως ἀλλὰ αφοῦ ἐλέγξει. Ὑπάρχει τέτοια ὐποχρέωσις; Νὰ ἐξαφανιστεῖ σὲ 100ms;pipinos1976 έγραψε:Είχα και τον Λιμενικό να με βρίζει γιατί δεν έφυγα αμέσως και κοίταξα το δρόμο = προκάλεσα το ατύχημα = καθυστέρησα την κίνηση = φταίω, άρα πρέπει να με πει μ...α (ευτυχώς μετά ζήτησε συγγνώμη).
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4926
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Πόσο μεγάλη είναι η νεκρή γωνία σε ένα φορτηγό?
Εἴχα δεῖ διαφήμισι σὲ περιοδικὸ γιὰ τέτοιο καθρέφτη πρὶν πάρα πολλὰ χρόνια. Ἀν εἶσαι σταματημένος στὸ φανάρι καὶ σοῦ χωθεῖ δίκυκλο στὸ πλάι δὲν τὸ πέρνεις χαμπάρι χωρὶς τέτοιο καθρέφτη.athanatos έγραψε:μάλιστα μερικοί βάζουν και έναν καθρέφτη ο οποίος "κοιτάει" προς τα κάτω, δηλαδή βλέπουν τι γίνεται στον τροχό του συνοδηγού.
athanatos έγραψε: Μία φωτό με τους καθρέφτες στην μεριά του συνοδηγού Εδώ.
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/