Το κακό με αυτή τη μέθοδο, είναι οτι κάθε φορά που θέλεις να πας στο βενζινάδικο, μπορεί να μην έχεις πάντα μαζί σου 75-80 ευρώ. Ίσως να χρειαστεί μια φορά να βάλεις λιγότερο. Και αυτό σου χαλάει όλο το μέτρημα.erling έγραψε:Ώστε την κατανάλωση να την υπολογίζουν από φουλάρισμα σε φουλάρισμα...
Έτσι έκανα και εγώ. Μετά απο 10 φουλαρίσματα (10 μήνες περίπου) χρειάστηκε να βάλω 30 ευρώ γιατι δεν είχα άλλα μαζί μου. Και ξαφνικά μου βγάζει ένα εντελώς κουφό νούμερο, γιαυτό άρχισα να το ψάχνω.
Ενώ με την μέθοδο "γεμίζω μόνο οταν αδειάσει" κανείς δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να πας νωρίτερα για βενζίνη.
Όσο για το θέμα ακρίβειας, αν η αντλία σταματήσει στα 68,5 ευρώ, ο βενζινάς θα βάλει λίγο ακόμα για να το στρογυλοποιήσει στα 70. Αν σταματήσει στο 70 θα το αφήσει έτσι. Αυτά τα ενάμιση ευρώ είναι 10 χιλιόμετρα απόκλισης σφάλματος.
Εμένα αν μου ανάψει το λαμπάκι, αποκλείετε να κάνω 10 χιλιόμετρα μέχρι να πάω να γεμίσω.
Η μέθοδος που λες εσύ είναι όμως μονόδρομος για να μετρήσεις κατανάλωση σε συγκεκριμένο ταξίδι. πχ Για Βόλο-Αθήνα, φουλάρω στο Βόλο και ξαναβάζω 40 ευρώ στην Αθήνα άρα λέω έκαψα 40 ευρώ. Εκεί τα λίτρα ανα χιλιόμετρο δε σε νοιάζουν. Μόνο τα λεφτά θέλεις