Τρίκαλα: Πόσο ασφαλές είναι τελικά το λεωφορείο χωρίς οδηγό;
Το ατύχημα που συνέβη με το λεωφορείο χωρίς οδηγό των Τρικάλων, προκάλεσε πολλά ερωτηματικά για την ασφάλεια που προσφέρει. Τι δήλωσαν οι αρμόδιοι και το πείραμα που δείχνει πόσο ασφαλές είναι (Vid)
Ρεπορτάζ για το θέμα που δημιουργήθηκε με το λεωφορείο χωρίς οδηγό, όταν την περασμένη Πέμπτη είχε παρεκκλίνει για λίγο της πορείας του, καβάλησε το κράσπεδο και σταμάτησε σε μικρή απόσταση, μπροστά από περίπτερο, πραγματοποίησε το trikalaola.gr.
AdTech Ad
Στην αρχή ζητήθηκε από τον ιδιοκτήτη του περιπτέρου που ήταν μέσα εκείνη την ώρα, να πει τι ακριβώς έγινε. Ανέφερε το εξής: «Όπως καθόμουν μέσα στο περίπτερό μου, είδα ξαφνικά το λεωφορείο να έρχεται προς μέρος μου. Στιγμιαία φοβήθηκα, αλλά το λεωφορείο σταμάτησε πριν προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και αυτό ήταν όλο».
Ρωτήθηκε αν υπήρχε κανένα αυτοκίνητο μπροστά από το λεωφορείο, ή άνθρωπος, ή άλλο εμπόδιο, αλλά απάντησε πως εκείνη την ώρα ο λεωφορειόδρομος ήταν καθαρός.
Στο σταθμό των λεωφορείων χωρίς οδηγό, στον Άγιο Κωνσταντίνο και βρέθηκε ο χειριστής που ήταν εκείνη την ώρα μέσα στο λεωφορείο και ήταν αυτός που επανέφερε με τηλεχειρισμό το λεωφορείο και πάλι στον λεωφορειόδρομο μετά το συμβάν.
Ανέφερε πως, «απλά το λεωφορείο παρέκλινε της πορείας του, χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση δικιά του και αυτό έγινε αυτόματα. Ήμουν σίγουρος, μας τόνισε, πως δεν θα είχε προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και θα σταματούσε πριν από αυτό».
Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος του δήμου Τρικκαίων κ. Γιάννης Κωτούλας μίλησε στην κάμερα του trikalaola.gr και ανέφερε λεπτομέρειες για την ασφάλεια του λεωφορείου, πραγματοποιώντας μάλιστα πείραμα.
http://www.dailymotion.com/video/x3fzsz9
Όσον αφορά το συμβάν, ανέφερε χαρακτηριστικά πως αντιθέτως χάρηκαν όλοι όσοι εμπλέκονται με το εγχείρημα, γιατί αποδείχθηκε το πόσο ασφαλές είναι. Τα δεδομένα στάλθηκαν αμέσως στην εταιρία, τα οποία και θα αναλυθούν. Πιθανολογείται πως προς στιγμή το λεωφορείο χωρίς οδηγό έχασε το σήμα του.
Παρόμοιο συμβάν έχει καταγραφεί σε πόλη της Ευρώπης.
Η απάντηση της e-trikala A.E.
Από την e-trikala Α.Ε. στάλθηκε το παρακάτω δελτίο τύπου σχετικά με το συμβάν και αναφέρει τα εξής:
-Το μεσημέρι της Πέμπτης 26 Νοεμβρίου το πειραματικό όχημα του πιλοτικού προγράμματος citymobil2 παρουσίασε σημειακή μικρή απόκλιση απο την προγραμματισμένη διαδρομή, την οποία άλλωστε εκτελεί από τις αρχές του Σεπτεμβρίου. Το όχημα δεν προκάλεσε υλικές ζημιές, καθώς δε συγκρούστηκε με κανένα αντικείμενο, και σαφέστατα δεν προκάλεσε σωματικές ζημιές σε διερχόμενους ή επιβαίνοντες, καθώς δεν «άγγιξε» κανέναν πολίτη, ενώ ο συνδυασμός έντασης πέδησης και ταχύτητας μείωσαν τους κραδασμούς στο εσωτερικό του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το όχημα ακινητοποιείται άμεσα με την ανίχνευση «εμποδίου» ύψους 20 εκατοστών και σε απόσταση μικρότερη ή ίση των 20 εκατοστών από την περιφέρεια του. Κατά συνέπεια ήταν αδύνατο να προκληθεί κάποιο συμβάν με την επιστημονική έννοια του όρου.
Ωστόσο, σημειώνεται πως κατά τη διάρκεια του περιστατικού – που διήρκησε ελάχιστα δευτερόλεπτα – υπήρχε χειριστής εντος του οχήματος, κατάλληλα εκπαιδευμένος για να επέμβει σε περίπτωση απώλειας ελέγχου, ενώ εποπτεύεται και από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. Χειριστής επιβαίνει καθημερινά σε όλα τα δρομολόγια του οχήματος, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως από την έναρξη της λειτουργίας του στις 10 Νοεμβρίου έως σήμερα εκατοντάδες παιδιά και πολίτες το χρησιμοποίησαν για τις μετακινήσεις τους με απόλυτη ασφάλεια.
Οι εταίροι του πιλοτικού προγράμματος citymobil2 σε συνεργασία με τον δήμο και την e-trikala, έχουν μεριμνήσει για την εκπλήρωση των προδιαγραφών ασφαλείας και διερευνούν τις αιτίες του ατυχούς περιστατικού που συνέβη μετά από αρκετές μέρες επιτυχούς υλοποίησης του πειράματος.
Σε κάθε περίπτωση, η υλοποίηση ενός πειράματος ή μιας πιλοτικής εφαρμογής εμπεριέχουν και την έννοια της αστοχίας και του σφάλματος που θα τροφοδοτήσει με την απαραίτητη γνώση για την επιτυχή υλοποίηση σε πλήρη κλιμακα. Το εν λόγω πιλοτικό πρόγραμμα έχει διεθνή αξία καθώς αποτελεί το επόμενο τεχολογικο βήμα στον τομέα της αυτοκίνησης. αποτελεί το επόμενο βήμα της τεχνολογίας και είναι αυτονόητο ότι, λόγω της φύσης του, εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα. »
Πηγή: trikalaola.gr
28/11/2015
Πηγή: http://news247.gr/eidiseis/koinonia/tri ... 93851.html
Τα Τρίκαλα επιλέχθηκαν για δοκιμές λεωφορείων χωρίς οδηγούς!
Χώρος ανοικτών συζητήσεων για όσους δεν οδηγούν ή έχουν σχέση με αυτούς...
-
- Site Admin
- Δημοσιεύσεις: 4911
- Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008, 16:47
Re: Τα Τρίκαλα επιλέχθηκαν για δοκιμές λεωφορείων χωρίς οδηγ
Δημοσίευση από rasPUTIN »
Ἰστότοπος κοινωνικῆς δικτυώσεως γιὰ Ἕλληνες, χωρὶς νεοταξίτικη λογοκρισία, χωρὶς ὀρθοπολιτικὴ ἠλιθιότητα.
https://hellasbook.gr/
https://hellasbook.gr/
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...