Ράλι Μ. Βρετανίας 3η ημέρα
Ο Sebastien Loeb είχε εξασφαλίσει από την Παρασκευή τον 8ο τίτλο του και το μόνο ζητούμενο στο υπόλοιπο του Ράλι Μ. Βρετανίας ήταν να το γιορτάσει με μία νίκη. Τελικά δεν τα κατάφερε, όχι γιατί τον άφησε πίσω του ο Jari-Matti Latvala, όπως φαινόταν ότι θα γίνει, αλλά λόγω ενός ατυχήματος στην απλή διαδρομή μετά την πρώτη ΕΔ της ημέρας που έκανε ζημιά στο αυτοκίνητό του και τον έθεσε εκτός αγώνα.
Με το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα να μην υπάρχει πλέον, η προσοχή των φίλων των ράλι στράφηκε στη μονομαχία Loeb-Latvala για τη νίκη. Ο Latvala ξεκίνησε δυναμικά την ημέρα, κερδίζοντας τη 18η ΕΔ κατά 1,4 δευτερόλεπτα από τον Loeb και δείχνοντας ότι θα τα δώσει όλα για τη νίκη. Τελικά όμως δεν είχαμε μάχη. Στη διαδρομή προς τη 19η ΕΔ ο Loeb συνάντησε μπροστά του σε ένα στενό σημείο του δρόμου ένα «πολιτικό» αυτοκίνητο. Ο Γάλλος έκανε στην άκρη αλλά το άλλο αυτοκίνητο το οδηγούσε ένας Ισπανός, ο οποίος «ξέχασε» ότι βρίσκεται στην Αγγλία και έκανε στην άκρη από τη λάθος μεριά. Το αποτέλεσμα ήταν η μετωπική σύγκρουση. Ουδείς από τους εμπλεκόμενους τραυματίστηκε αλλά το DS3 WRC του Loeb έπαθε αρκετή ζημιά (έχασε όλα τα υγρά του ψυγείου) για να ακινητοποιηθεί και ο Γάλλος να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Έτσι, ο Jari-Matti Latvala έμεινε μόνος του στην πρώτη θέση, για να φτάσει άνετα σε μία νίκη, την οποία ωστόσο άξιζε απόλυτα τόσο με βάση τις εμφανίσεις του στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος όσο και σε αυτόν τον αγώνα. Ο Φινλανδός οδηγεί το Fiesta RS WRC ταχύτατα και δεν θα είναι έκπληξη αν τον δούμε Νο1 οδηγό στη Ford το 2012 να κάνει δύσκολη τη ζωή του Loeb.
Πίσω από τον Latvala στη 2η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg με το Ford Fiesta της Stobart. Ο Νορβηγός αντιμετώπισε μερικά προβλήματα με τον κινητήρα του την Κυριακή αλλά κατάφερε να τα διαχειριστεί με επιτυχία και να φτάσει στον τερματισμό, ισοφαρίζοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο WRC, μετά τη 2η θέση στο Ράλι Σουηδίας.
Κι αν οι δύο πρώτοι είχαν εύκολη δουλειά την Κυριακή, για την 3η θέση δόθηκε πολύ μεγάλη μάχη ανάμεσα στον Henning Solberg με το Fiesta της Stobart και στον Kris Meeke με το Mini. Ο Βρετανός μέσα στην έδρα του εξαπέλυσε τεράστια επίθεση για να καλύψει τα 45 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Solberg αλλά στην Power Stage δεν απέφυγε το λάθος και ύστερα από μια μικροέξοδο περιορίστηκε στην 4η θέση, με τον Νορβηγό να βρίσκεται ύστερα από πολύ καιρό στο βάθρο.
Ουδέτερο αγώνα έκανε ο Matthew Wilson στην 5η θέση καθώς πέρασε την Κυριακή του χωρίς να απειλήσει και χωρίς να απειληθεί. Πιο πίσω όμως είχαμε μια ωραία μάχη, με τον Ott Tanak να παίρνει την 6η θέση. Ο νεαρός Εσθονός με το Ford Fiesta σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του, τερματίζοντας μπροστά από τον Evgeny Novikov. Ο ταχύς Ρώσος σε κάποιο σημείο της ημέρας προσπάθησε να πιέσει τον Tanak αλλά πάνω που τον πλησίασε αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του εργοστασιακού Fiesta του. Ευτυχώς στο Service Park οι μηχανικοί του τα έλυσαν και ο Novikov διατήρησε την 7η θέση, αφήνοντας στην 8η τον Dennis Kuipers. Ο Ken Block είχε μια επιτυχημένη παρουσία με το Fiesta της Monster και πήρε τους 2 βαθμούς της 9ης θέσης, με τον Armindo Araujo με το Mini να συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011 ολοκληρώθηκε, με τον Sebastien Loeb να κατακτά άλλον έναν τίτλο και τον Jari-Matti Latvala να αφήνει υποσχέσεις για το μέλλον. Το 2012 αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και με ένα νέο κατασκευαστή, τη Mini, να έχει πλήρη εμπλοκή. Οι καλύτερες ημέρες των ράλι είναι μπροστά μας.
Πηγή:msfree.gr
WRC (World Rally Championship) 2011
Εδώ θα βρείτε θέματα που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3452
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Re: WRC (World Rally Championship) 2011
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “WRC (World Rally Championship)...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...