Φλάντζα κεφαλής: Πότε δημιουργεί προβλήματα και πως αντιμετωπίζονται.
Αυτό το εξάρτημα σχηματίζει μια κρίσιμη σφράγιση μεταξύ των κυλινδροκεφαλών και του μπλοκ του κινητήρα, αποτρέποντας την ανάμειξη λαδιού και ψυκτικού. Εάν αποτύχει, πρέπει να ανησυχείτε όχι μόνο για μια δαπανηρή επισκευή, αλλά και για άλλες πιθανές ζημιές στον κινητήρα σας, συμπεριλαμβανομένης της δυνητικά καταστροφικής υπερθέρμανσης.
Το κόστος αντικατάστασης μιας φλάντζας κεφαλής, επηρεάζεται από τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου, αλλά ένα σημαντικό ποσό θα διατεθεί για την εργασία που απαιτείται.
Τι είναι η φλάντζα κεφαλής;
Όπως αναφέρθηκε, η φλάντζα κεφαλής παρέχει στεγανοποίηση μεταξύ του μπλοκ του κινητήρα και της κυλινδροκεφαλής. Το μπλοκ του κινητήρα περιέχει τα έμβολα και τους κυλίνδρους, ενώ η κυλινδροκεφαλή φιλοξενεί εξαρτήματα όπως τα μπουζί και τις βαλβίδες. Το παρέμβυσμα της κεφαλής, παρουσιάζεται ως ένα επίπεδο κομμάτι μετάλλου, με πολλές τρύπες διάτρητες σε αυτό.
Έχει πολλές άλλες λειτουργίες: αποτρέπει την ανάμειξη λαδιού και ψυκτικού, περιορίζει τη ροή ψυκτικού μεταξύ του μπλοκ και της κυλινδροκεφαλής, υπολογίζει τις διαφορές εκτόνωσης μεταξύ της κυλινδροκεφαλής και του μπλοκ του κινητήρα, αποτρέποντας έτσι τις διαρροές.
Εάν η τσιμούχα της φλάντζας κεφαλής παραβιαστεί με οποιονδήποτε τρόπο, αυτό είναι αυτό που αναφέρεται ως «φουσκωμένο» ή «καμένο» παρέμβυσμα και θα χρειαστεί αντικατάσταση. Η υπερθέρμανση του κινητήρα, το χτύπημα στην προανάφλεξη, η αστοχία υλικού και η λανθασμένη εγκατάσταση, είναι όλα πιθανά αίτια μιας καμένης φλάντζας.
Σημάδια καμένης φλάντζας κεφαλής
Υπάρχουν πολλά συμπτώματα οπτικά ή άλλα, που μπορεί να εμφανιστούν εάν το αυτοκίνητό σας έχει καμένη φλάντζα και δεν πρέπει να τα αγνοήσετε. Μπορεί να αντιμετωπίσετε τα ακόλουθα: Λευκός καπνός από την εξάτμιση που προκαλείται από διαρροή ψυκτικού μέσα στο θάλαμο καύσης. Μείωση των επιπέδων ψυκτικού υγρού. Γαλακτώδες λάδι ή γαλακτώδες ψυκτικό καθώς αναμειγνύονται τα δύο υγρά. Ψυκτικό στην κυλινδροκεφαλή. Απώλεια ισχύος ή και κινητήρας με σκληρή λειτουργία. Μαύρη αιθάλη στο μπλοκ του κινητήρα. Εσφαλμένη ανάφλεξη. Υπερθέρμανση του κινητήρα.
Εάν υποψιάζεστε ότι το αυτοκίνητό σας έχει καμένη φλάντζα, δεν πρέπει να συνεχίσετε να οδηγείτε.
Πόσο κοστίζει η αντικατάσταση μιας φλάντζας κεφαλής;
Τώρα που καταλαβαίνουμε πόσο σοβαρή είναι μια φλάντζα φουσκωμένης κεφαλής, μπορούμε να δούμε τι μπορεί να περιμένετε. Όπως αναμένεται, το κόστος εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως: μάρκα και μοντέλο αυτοκινήτου. Οι τιμές εργασίας στην τοποθεσία σας. Επιλογή αντιπροσώπου ή ανεξάρτητου μηχανικού.
Άλλες ζημιές που θα μπορούσαν να προκληθούν από καμένη φλάντζα. Σύμφωνα με την αγορά, για αντικατάσταση φλάντζας κεφαλής η εργασία μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1200 ευρώ, σε ορισμένες περιπτώσεις ανάλογα με το αυτοκίνητο. Μπορεί να χρειαστούν έως και 10 ώρες για να ολοκληρωθεί η εργασία, η οποία απαιτεί αποσυναρμολόγηση του κινητήρα.
Τα σύγχρονα οχήματα έχουν πολλά κρυφά εξαρτήματα, που δεν είναι εύκολα προσβάσιμα, γεγονός που προσθέτει ακόμη περισσότερα στην πολυπλοκότητα της εργασίας. Για το λόγο αυτό, η εργασία αντιπροσωπεύει πάνω από το 70% της αντικατάστασης μιας φλάντζας κεφαλής.
Πώς μπορώ να αποτρέψω την αντικατάσταση της φλάντζας κεφαλής;
Μπορείτε να διατηρήσετε τη φλάντζα της κεφαλής σας ώστε να λειτουργεί κανονικά, τηρώντας ένα καλό πρόγραμμα προληπτικής συντήρησης. Αυτό περιλαμβάνει τη διατήρηση του κινητήρα σας σε καλή κατάσταση και το ίδιο για την διατήρηση του συστήματος ψύξης σας.
Ένα απλό αντικείμενο, όπως ένας φθαρμένος εύκαμπτος σωλήνας ψυκτικού, δεν είναι δαπανηρή στην αντικατάστασή του, αλλά εάν αποτύχει, θα μπορούσε να προκαλέσει υπερθέρμανση, οδηγώντας σε καμένη φλάντζα, με πολύ πιο βαρύ λογαριασμό επισκευής, από ό,τι χρειαζόταν αρχικά.
Εάν συνεχίσετε να οδηγείτε το αυτοκίνητό σας με καμένη φλάντζα, θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανεπανόρθωτη ζημιά στον κινητήρα και σε αντικατάσταση του κινητήρα που θα μπορούσε να σας κοστίσει μια περιουσία.
Πηγή:Αρης Μορένο-thecars.gr
Φλάντζα κεφαλής
Αν έχετε απορείες για τεχνικά θέματα εδώ είναι ο χώρος για να ρωτήσετε...
- Johnny
- Δημοσιεύσεις: 3461
- Εγγραφή: 14 Ιούλ 2010, 20:23
- Τοποθεσία: Μεταμόρφωση - Αττικής (Κουκου city)
Φλάντζα κεφαλής
Δημοσίευση από Johnny »
Η ανθρωπότητα δεν έχει προχωρήσει ούτε ένα βήμα μπροστά, από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένα παιδί που υποφέρει.
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Άλμπερτ Αϊνστάιν
Επιστροφή στο “Τεχνικά θέματα...”
Μετάβαση σε
- Γενικά περί του forum...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας & Ανακοινώσεις του forum......
- ↳ Το odigein.com...
- ↳ Κανονισμοί λειτουργίας...
- ↳ Βοήθεια...
- ↳ Ανακοινώσεις...
- ↳ Το odigein.com και τα μέλη του...
- ↳ Συστηθείτε...
- ↳ Πείτε μας την γνώμη σας...
- Νομικά & Διαδικαστικά θέματα, Καταγγελίες & Παράπονα...
- ↳ Συζητήσεις περί Νομικών & Διαδικαστικών Θεμάτων...
- ↳ Παράπονα & εύσημα προς τις Αρχές...
- ↳ Παράπονα προς τις αρχές...
- ↳ Τα εύσημα μας...
- Ο δρόμος είχε την δική του Ιστορία...
- ↳ Οδηγώ...
- ↳ Γενικά περί οδήγησης...
- ↳ Αλλαγές στην νομοθεσία, σήμανση και επιτήρηση των δρόμων...
- ↳ Οδήγηση στο εξωτερικό...
- ↳ Νέοι & υποψήφιοι οδηγοί...
- ↳ Ατυχήματα...
- ↳ Οδική Ασφάλεια...
- ↳ Υπάρχουμε και εμείς...
- ↳ Δεν οδηγώ...
- ↳ Α.Μ.Ε.Α & ΑμεΑ...
- ↳ Άλλες κατηγορίες Οδηγών...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι αυτοκινούμενο...
- ↳ Οδηγώ αλλά όχι τετράτροχο...
- ↳ Οδηγώ και είμαι επαγγελματίας...
- ↳ Μπλόκα (bloka)...
- ↳ Αττική...
- ↳ Θεσσαλονίκη...
- ↳ Μακεδονία...
- ↳ Θράκη...
- ↳ Ηπειρος...
- ↳ Στερεά Ελλάδα...
- ↳ Θεσσσαλία...
- ↳ Πελλοπόνησος...
- ↳ Κρήτη...
- ↳ Νησιά...
- ↳ Αλλα...
- Μηχανοκίνητος αθλητισμός και μη...
- ↳ Αυτοκίνητα...
- ↳ Formula 1...
- ↳ Formula E (Formula E World Championship)...
- ↳ WRC (World Rally Championship)...
- ↳ ERC (European Rally Championship)...
- ↳ IRC (Intercontinental Rally Challenge)...
- ↳ WTCC (World Touring Car Championship)...
- ↳ WEC (World Endurance Championship)...
- ↳ Rally Dakar...
- ↳ Ελληνικό Πρωτάθλημα...
- ↳ Rally Acropolis...
- ↳ Αλλοι αγώνες αυτοκινήτων...
- ↳ Μοτοσυκλέτες...
- ↳ MotoGP...
- ↳ WSBK...
- ↳ Αλλοι αγώνες μοτοσυκλέτας...
- ↳ Αγώνες Drift & Dragster...
- ↳ Αγώνες & Επίδειξη Drift...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Drift...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Drift...
- ↳ Επιδείξεις Drift...
- ↳ Αγώνες Dragster...
- ↳ Ελληνικοί αγώνες Dragster...
- ↳ Διευθνείς αγώνες Dragster...
- ↳ Αγώνες με άλλα είδη οχημάτων...
- ↳ Ιστιοπλοΐα...
- ↳ Ταχύπλοα...
- Τι, Πως, Ποιος & Πού...
- ↳ Βοηθήματα, Gadget & Αξεσουάρ...
- ↳ GPS & ηλεκτρονικοί χάρτες...
- ↳ Ήχος & Φως...
- ↳ Αλλα Αξεσουάρ...
- ↳ Κατασκευαστές & εκπρόσωποι...
- ↳ Hyundai...
- ↳ Subaru...
- ↳ Toyota...
- ↳ Αλλοι Κατασκευαστές...
- ↳ Πώς λειτουργεί, Τεχνικά θέματα & κάντο μόνος σου...
- ↳ Πώς λειτουργεί...
- ↳ Τεχνικά θέματα...
- ↳ Πως μπορώ να...
- ↳ Πρώτες Βοήθειες...
- ↳ Πού μπορώ να βρω?...
- ↳ Αντιπροσωπείες...
- ↳ Μακάρι να ήξερα...
- Και τι κουτί, κουτί... τώρα και η οδήγηση καινούργια σε κουτί...
- ↳ Είδαμε, Ακούσαμε, Διαβάσαμε...
- ↳ Breaking News...
- ↳ Μας έκανε εντύπωση...
- ↳ Στραβά και ανάποδα...
- ↳ Φωτογραφίες, Video και Ταινίες...
- ↳ Νέες Τεχνολογίες και εφαρμογές...
- ↳ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
- ↳ Υβριδικά οχήματα...
- ↳ Πετρελαιοκίνηση....
- ↳ Αλλα εναλλακτικά καύσιμα...
- ↳ Drones και τηλεκατευθυνόμενα...
- ↳ Αλλες νέες τεχνολογίες...
- ↳ Το οδηγείν είναι και "ταξιδεύειν"...
- ↳ Ταξίδια στην Ελλάδα...
- ↳ Ταξίδια στο Εξωτερικό...
- ↳ Εκφραστείτε ελεύθερα...
- ↳ Ανέκδοτα & καλαμπούρια...
- ↳ Ότι περισσεύει...
- ↳ Πολιτικό καφενείο...
- ↳ Μικρές Αγγελίες...
- ↳ Νομικά θέματα και διαδικασίες που αφορούν την Αυτοκίνηση...
- ↳ Περί του Κ.Ο.Κ...
- ↳ Αλλες διατάξεις για την αυτοκίνηση...
- ↳ Αλλου είδους αγωνιστική αυτοκίνηση...